Welkom bij onze Klantenservice.

We helpen u graag.

phone icon

Bel ons 013 889 4444

Vandaag open tot 21.00 uur

email icon
Voeg ons toe op WhatsApp.

Voeg het volgende nummer toe aan de contactlijst van uw smartphone en u kunt altijd contact met ons opnemen via WhatsApp: 06 44 44 34 39

Let op! Telefonisch niet bereikbaar.

(bellen niet mogelijk)

  • maandag t/m vrijdag
  • zaterdag
  • zondag
  • 8.30 - 21.00 uur
  • 9.00 - 17.00 uur
  • 10.00 - 18.30 uur

Klantenservice

Bekijk hier onze openingstijden en bezorgmomenten rondom feestdagen.

Bedrijfsinformatie

Veelgestelde vragen

  • Waar kan ik mijn factuur vinden?
    • Het factuur ontvangt u op het moment dat uw bestelling verzonden wordt. In dezelfde mail vindt u ook een Track & Trace code waarmee u uw bestelling online kunt volgen.

      Heeft dit antwoord u goed geholpen?
      Ja Nee
  • Wanneer heb ik mijn bestelling in huis?
    • Dit is geheel afhankelijk van de voorraadstatus van de door u bestelde producten. Indien voorradig en vóór 22:59 uur besteld, betekent de volgende werkdag (of zaterdag) al aangeboden door PostNL. Orders op vrijdag na 22:59 uur tot en met zondag, worden op maandag verzonden. Dit betekent dat u uw bestelling op dinsdag ontvangt. Op onze website kunt u precies zien wat de verwachte levertijd is van niet-voorradige producten. Mocht uw bestelling onverhoopt vertraging oplopen, dan nemen we contact met u op.

      Heeft dit antwoord u goed geholpen?
      Ja Nee
  • Ik wil mijn artikel dezelfde dag nog ontvangen. Kan dit?
    • Plaats doordeweeks vóór 12:00 uur uw bestelling en ontvang nog dezelfde dag uw aankopen. Om de bestelde artikelen bij u af te leveren maken wij voor deze dienst gebruik van de diensten van Red Je Pakketje. Uw pakketje wordt dan tussen 15:30 en 22:00 uur bezorgd. Voor slechts een kleine meerprijs - €4,95 bij bestellingen vanaf €100 en €11,95 bij bestellingen tot €100 -profiteert u van deze razendsnelle service. Het uitproberen waard dus!

      Heeft dit antwoord u goed geholpen?
      Ja Nee
  • Kan ik iets bij jullie komen ophalen?
    • Jazeker, onze showroom is gevestigd op Boterberg 10 in Tilburg. Van maandag tot en met vrijdag is onze showroom geopend tussen 08:30 en 18:00 uur. Op zaterdag kunt u bij ons terecht tussen 09:00 uur en 17:00 uur. Onze medewerkers helpen u graag met al uw vragen.

      Heeft dit antwoord u goed geholpen?
      Ja Nee
  • Kan ik mijn bestelling volgen via mijn account?
    • Nee, dit is helaas niet mogelijk. U kunt uw bestelling volgen met de Track & Trace code van PostNL. Heeft u toch nog een bepaalde vraag over uw bestelling? Stel deze dan aan onze klantenservice door contact met ons op te nemen.

      Heeft dit antwoord u goed geholpen?
      Ja Nee
  • Ik ben niet ingelogd, kan mijn bestelling nog worden toegevoegd aan mijn account?
    • Nee, dit is helaas niet mogelijk. Wij adviseren u daarom om altijd in te loggen op het moment dat u iets gaat bestellen via Gereedschapcentrum.nl.

      Heeft dit antwoord u goed geholpen?
      Ja Nee
  • Ik heb mijn factuur niet ontvangen, hoe kan dit?
    • Na het plaatsen van een bestelling op Gereedschapcentrum.nl krijgt u via de mail altijd een orderbevestiging met hierbij een factuur in de bijlage. Kunt u deze mail niet vinden? Neem dan even contact met ons op.

      Heeft dit antwoord u goed geholpen?
      Ja Nee
  • Hoe snel kan ik mijn terugbetaling verwachten?
    • Als u recht heeft op een terugbetaling dan maken we het bedrag zo spoedig mogelijk, maar uiterlijk binnen 14 dagen aan u over.

      Heeft dit antwoord u goed geholpen?
      Ja Nee
  • Kan ik op rekening betalen?
    • Dit is niet gebruikelijk bij ons. Mocht u hier toch voor in aanmerking willen komen, dan kunt u contact met ons opnemen via één van onze contactopties. We nemen uw aanvraag binnen 24 uur in behandeling. 

      Heeft dit antwoord u goed geholpen?
      Ja Nee
  • Welke betaalmogelijkheden zijn er?
    • U kunt bij ons betalen via iDeal, Paypal, Afterpay, Visa, MasterCard, handmatige overschrijving en pin of contant in onze showroom. Nadat wij uw betaling hebben verwerkt gaan we voor u aan de slag!

      Heeft dit antwoord u goed geholpen?
      Ja Nee
  • Mijn betaling via iDeal is mislukt, wat nu?
    • Gaat uw betaling via iDeal niet goed? Kijk dan eerst of het geld wel is afgeschreven. Zo niet, dan kunt u een nieuwe bestelling plaatsen. Als het geld wel is afgeschreven en u binnen een uur geen orderbevestiging ontvangt, neem dan even contact op met onze klantenservice. 

      Heeft dit antwoord u goed geholpen?
      Ja Nee
  • Mijn betaling via Visa/MasterCard/PayPal wordt geweigerd, wat nu?
    • Waarschijnlijk heeft uw betaling de fraude-detectie niet doorstaan. We hebben vanwege uw privacyrecht geen inzicht in de precieze reden voor deze weigering. We raden u aan de bestelling opnieuw te plaatsen en voor bijvoorbeeld iDeal of Aferpay te kiezen. Excuses voor het ongemak!

       

      Heeft dit antwoord u goed geholpen?
      Ja Nee
  • Heb ik garantie op mijn artikelen?
    • Jazeker! De garantie varieert per product van 1 tot 3 jaar. Die krijgt u gewoon van ons, dus u hoeft zich niet extra aan te registeren bij de fabrikant. De garantietermijn gaat in op de factuurdatum. Alle voorwaarden vindt u hier.

      Heeft dit antwoord u goed geholpen?
      Ja Nee
  • Ik wil een garantie-aanvraag indienen, hoe doe ik dat?
    • Via ons garantieformulier kunt u uw aanvraag indienen. We nemen hierna binnen 1 werkdag contact met u op omtrent de afhandeling van uw garantieaanvraag.

      Heeft dit antwoord u goed geholpen?
      Ja Nee
  • Wat is mijn garantiebewijs van mijn product?
    • De factuur is uw garantiebewijs, deze heeft u via mail van ons ontvangen. De garantietermijn gaat in op de factuurdatum.

      Heeft dit antwoord u goed geholpen?
      Ja Nee
  • Hoe lang duurt de garantieafhandeling?
    • Zodra we uw pakket hebben ontvangen krijgt u van ons een mail, zo weet u zeker dat we voor u aan de slag gaan. De reparatie kan tot 4 weken duren. Uiteraard doen we ons best om uw product zo snel mogelijk weer naar u te retourneren.

      Heeft dit antwoord u goed geholpen?
      Ja Nee
  • Het artikel is niet naar wens, wat nu?
    • Staat het gewicht u niet aan? Passen de accu’s die u al heeft toch niet op de nieuwe machine? Uw kunt uw producten binnen 100 dagen kosteloos retourneren. Ga hiervoor naar ons online retourformulier, vul hier uw e-mailadres en factuurnummer in en volg de verdere stappen. Wanneer door ons geconstateerd wordt dat het product niet gebruikt is, dan maken wij het aankoopbedrag zo spoedig mogelijk, maar uiterlijk binnen 14 dagen naar u over.

      Heeft dit antwoord u goed geholpen?
      Ja Nee
  • Ik heb het verkeerde artikel besteld en wil het graag omruilen. Kan dat?
    • Kan gebeuren, vergissen is menselijk. Ruilen behoort helaas niet tot de mogelijkheden. Ga naar ons online retourformulier, vul hier uw e-mailadres en factuurnummer in en volg de verdere stappen. Als door ons geconstateerd wordt dat het product niet gebruikt is maken dan het aankoopbedrag zo spoedig mogelijk, maar uiterlijk binnen 14 dagen naar u over. U kunt zelf het nieuwe, juiste product bestellen.

      Heeft dit antwoord u goed geholpen?
      Ja Nee
  • Mijn product is defect geleverd, wat moet ik doen?
    • We raden u aan om eerst de handleiding te bekijken. Misschien kunt u het probleem zelf oplossen. Lukt het u niet om de machine aan de praat te krijgen? Dien dan een retouraanvraag in via ons online retourformulier. We nemen binnen 24 uur contact met u op over de verdere afhandeling.

      Heeft dit antwoord u goed geholpen?
      Ja Nee
  • Ik heb het verkeerde artikel geleverd gekregen, hoe wordt dit opgelost?
    • Ook wij maken af en toe een foutje, sorry daarvoor! Ga naar ons online retourformulier, vul hier uw e-mailadres en factuurnummer in en volg de verdere stappen. We streven ernaar het goede product dezelfde dag nog naar u te verzenden; mits deze op voorraad is natuurlijk.

      Heeft dit antwoord u goed geholpen?
      Ja Nee
  • Kan ik mijn bestelling nog annuleren?
    • Natuurlijk kan dit. Wanneer uw bestelling nog niet door ons verzonden is, kunt u contact opnemen met onze klantenservice, zij maken het dan voor u in orde. Als u een mail heeft gehad dat de bestelling al naar u onderweg is, kunt u het pakket weigeren aan de deur. Uw bestelling wordt dan automatisch naar ons teruggestuurd door PostNL. Zodra het pakket weer bij ons binnen is maken we het bedrag zo spoedig mogelijk, maar uiterlijk binnen 14 dagen aan u over.

      Heeft dit antwoord u goed geholpen?
      Ja Nee
  • Wat zijn de openingstijden van de klantenservice?
    • De klantenservice is van maandag tot en met vrijdag geopend van 8.30 tot 21.00 uur. Op zaterdag van 9.00 tot 17.00 en op zondag van 10.00 tot 18.30. We staan u graag te woord!

      Heeft dit antwoord u goed geholpen?
      Ja Nee
  • Hoe kan ik met jullie in contact komen?
    • Uiteraard kunt u ons mailen op info@gereedschapcentrum.nl. U kunt ons ook bellen op 013 8894444. Op Whatsapp zijn we bereikbaar via 06 44443439. Op de website vindt u tijdens kantooruren ook een livechat voor al uw vragen.

      Heeft dit antwoord u goed geholpen?
      Ja Nee
  • Mijn kortingscode werkt niet. Hoe kan dat?
    • Er zijn geen kortingscodes van ons in omloop. Mocht u ze toch vinden op andere websites dan zijn deze helaas nep en dus onbruikbaar.

      Heeft dit antwoord u goed geholpen?
      Ja Nee
  • Ik ben op zoek naar een baan! Welke vacatures hebben jullie vrij?
    • Wij zijn altijd op zoek naar enthousiaste, talentvolle collega’s! Check hier onze openstaande vacatures.

      Heeft dit antwoord u goed geholpen?
      Ja Nee
  • Hoe ontvang ik korting op mijn bestelling?
    • Bekijk op onze website welke producten u nodig heeft en plaats deze in uw winkelmand. Wanneer u met twee of meerdere producten boven een bedrag van €700,- (excl. BTW) uitkomt, kunt u gebruikmaken van onze combivoordeel-regeling. Neem hiervoor via mail contact op met de klantenservice en stuur een printscreen van uw winkelmandje mee. Wij zoeken dan graag voor u uit of we u een mooie korting kunnen bieden. Deze korting is geheel afhankelijk van de producten die u heeft gekozen. Nadat u contact heeft opgenomen met onze klantenservice, ontvangt u van één van onze klantenservice medewerkers een offerte met de hierbij behorende korting.

      Heeft dit antwoord u goed geholpen?
      Ja Nee
Stuur een e-mail naar onze klantenservice We proberen uw vraag zo snel mogelijk te beantwoorden. (Velden met * zijn verpllicht.)