Klantenservice

Veelgestelde vragen

  • Waar is de showroom?
    • Onze showroom is gevestigd op Jellinghausstraat 37 in Tilburg.

      Heeft dit antwoord u goed geholpen?
      Ja Nee
  • Wat zijn de openingstijden van de showroom?
    • Van maandag tot en met vrijdag is onze showroom geopend tussen 08:30 en 18:00 uur. Op zaterdag kunt u bij ons terecht tussen 09:00 uur en 17:00 uur. Tip: kijk alvast online of het door u gewenste product op voorraad is en plaats uw bestelling. 

      Heeft dit antwoord u goed geholpen?
      Ja Nee
  • Kan ik gewoon langskomen zonder iets te kopen?
    • Natuurlijk, geen probleem. U kunt gewoon bij ons binnen lopen. De koffie staat klaar!

      Heeft dit antwoord u goed geholpen?
      Ja Nee
  • Kunnen jullie een product voor me achter houden?
    • We vragen u om via de website uw bestelling te plaatsen en te kiezen voor 'Ophalen in showroom'. Het product is dan voor u gereserveerd. Zonder order iets voor u opzij leggen is helaas niet mogelijk.

      Heeft dit antwoord u goed geholpen?
      Ja Nee
  • Kan ik mijn bestelling volgen via mijn account?
    • Helaas is dit (nog) niet mogelijk. Nadat de bestelling is verzonden kunt u deze volgen met de Track & Trace code van de bezorgdienst.

      Heeft dit antwoord u goed geholpen?
      Ja Nee
  • Ik ben niet ingelogd, kan mijn bestelling nog worden toegevoegd aan mijn account?
    • Dit is helaas (nog) niet mogelijk. Wij adviseren u daarom om altijd in te loggen op het moment dat u iets gaat bestellen. 

      Heeft dit antwoord u goed geholpen?
      Ja Nee
  • Ik ben mijn wachtwoord kwijt, wat nu?
    • Kies rechtsboven op de website voor 'Inloggen' en klik op 'Wachtwoord vergeten?' Indien u een account heeft sturen we u een mail met verdere informatie.

      Heeft dit antwoord u goed geholpen?
      Ja Nee
  • In mijn account staat dat mijn bestelling wordt verwerkt. Wat betekent dit?
    • Deze melding ziet u als u producten heeft besteld waar een levertijd op zit. Het wil dus zeggen dat uw bestelling nog niet (geheel) op voorraad is.

      Heeft dit antwoord u goed geholpen?
      Ja Nee
  • Wanneer heb ik mijn bestelling in huis?
    • Dat is geheel afhankelijk van de voorraadstatus van de door u bestelde producten. Indien voorradig en van maandag tot en met vrijdag vóór 22.59 uur besteld en betaald, wordt uw pakket meestal de volgende werkdag (of zaterdag) door PostNL aangeboden. Orders die in het weekend worden geplaatst, dit betreft vrijdag ná 22.59 uur tot en met zondag, zullen in de regel op maandag verzonden worden. Voor palletzendingen en stukgoederen met afwijkende vorm geldt: als u de artikelen van maandag tot en met vrijdag voor 17.00 uur heeft besteld en betaald, wordt uw pakket meestal de volgende werkdag door de transporteur aangeboden. Orders die in het weekend worden geplaatst, dit betreft vrijdag na 17.00 uur tot en met zondag, zullen in de regel op maandag verzonden worden.
      Betreft het producten die niet op voorraad zijn, dan staat de levertijd op de website en in uw orderbevestiging vermeld.

      Heeft dit antwoord u goed geholpen?
      Ja Nee
  • Ik heb geen orderbevestiging ontvangen, wat nu? 
    • Heeft u het mailadres juist ingevuld? Of wellicht is uw orderbevestiging in de spambox beland? Mocht u niets kunnen vinden, neem dan even contact met ons op. 

      Heeft dit antwoord u goed geholpen?
      Ja Nee
  • Waarom heb ik mijn bestelling nog niet ontvangen?
    • Dit kan verschillende redenen hebben. 

      - U heeft producten besteld waar een levertijd op zit. De levertijd kunt u vinden in uw orderbevestiging. 
      - Wij verzenden pas als de gehele bestelling op voorraad is. Wellicht heeft u naast voorradige producten ook producten met levertijd besteld? Neem contact met ons op als u de voorradige artikelen alvast wenst te ontvangen. 
      - De bezorging heeft vertraging opgelopen. Wij vragen u de Track&Trace goed in de gaten te houden en contact op te nemen als het probleem na twee dagen niet is opgelost.

      Heeft dit antwoord u goed geholpen?
      Ja Nee
  • Hoe bestel ik bij Gereedschapcentrum?
    • Bestellen gaat via de website. Als u uw winkelwagen compleet heeft vult u uw gegevens in en betaalt u voor uw bestelling. U ontvangt dan van ons direct een orderbevestiging.

      Heeft dit antwoord u goed geholpen?
      Ja Nee
  • Wat is de levertijd op mijn product?
    • De levertijd staat bij ieder product afzonderlijk vermeld. Houd er rekening mee dat dit een verwachting is. Wij baseren de levertijd op informatie van de leverancier.

      Heeft dit antwoord u goed geholpen?
      Ja Nee
  • Mijn bestelling is niet compleet geleverd, wat nu?
    • Allereerst vragen wij u de koffer(s) en dozen uit uw bestelling te openen en te controleren. Niets gevonden? Bekijk dan uw mail met de verzendbevestiging. Misschien was niet alles op voorraad en staat er nog een nazending voor u open? Of zijn u meerdere pakketten verstuurd waarvan een deel nog onderweg is? Is ook dit niet het geval, vul dan hieronder het contactformulier in.

      Heeft dit antwoord u goed geholpen?
      Ja Nee
  • Ik heb het product sneller nodig dan de aangegeven levertijd, kan dit?
    • Helaas niet. De levertijd op de website is gebaseerd op informatie van de leverancier en is daarom leidend.

      Heeft dit antwoord u goed geholpen?
      Ja Nee
  • Wanneer kan ik mijn nazending verwachten?
    • Dat is geheel afhankelijk van de voorraadstatus van de door u bestelde producten bij onze leveranciers. Wij werken er hard aan uw bestelde producten zo snel mogelijk te leveren. Zodra de nazending wordt verzonden ontvangt een mail van ons.

      Heeft dit antwoord u goed geholpen?
      Ja Nee
  • In mijn account staat dat mijn bestelling wordt verwerkt. Wat betekent dit?
    • Deze melding ziet u als u producten heeft besteld waar een levertijd op zit. Het wil dus zeggen dat uw bestelling nog niet (geheel) op voorraad is.

      Heeft dit antwoord u goed geholpen?
      Ja Nee
  • Op de website staat: voor 22.59u besteld = morgen in huis. Ik heb echter niets ontvangen. Hoe kan dit?
    • De belofte 'voor 22.59u besteld = vandaag in huis' geldt enkel voor producten die uit voorraad leverbaar zijn. De levertijd staat bij ieder product afzonderlijk en in uw orderbevestiging vermeld. Als in uw orderbevestiging geen levertijd vermeld staat raden wij aan de Track & Trace te volgen.

      Heeft dit antwoord u goed geholpen?
      Ja Nee
  • Wanneer krijg ik mijn factuur?
    • U ontvangt de factuur per mail op het moment dat de bestelling wordt verzonden. Let op; dus niet op het moment dat u de bestelling plaatst. 

      Heeft dit antwoord u goed geholpen?
      Ja Nee
  • Hoe snel kan ik mijn terugbetaling verwachten?
    • Als u recht heeft op een terugbetaling dan wordt het bedrag binnen vijf werkdagen aan u terugbetaald op het bij ons bekende bankrekeningnummer / PayPal-account. Als u uw aankoop per creditcard heeft voldaan, storneren wij dit bedrag op uw creditcard. De daadwerkelijke terugbetaling van uw aankoopbedrag, is ter verantwoording van de creditcardmaatschappij.

      Heeft dit antwoord u goed geholpen?
      Ja Nee
  • Kan ik op rekening kopen?
    • Voor (semi)overheidsinstanties is het mogelijk om op rekening te kopen. U kunt dit gemakkelijk zelf aangeven tijdens het betaalproces. Ter controle nemen wij hierna contact met u op. Denkt u vanwege een andere reden in aanmerking te komen voor het kopen op rekening? Vul dan het contactformulier hier onder in.

      Heeft dit antwoord u goed geholpen?
      Ja Nee
  • Welke betaalmogelijkheden zijn er?
    • U kunt bij ons betalen via iDeal en overschrijving, maar ook met Visa / MasterCard en Paypal. Liever achteraf of in termijnen betalen? Dat kan via Afterpay en In3. Komt u uw bestelling in de showroom ophalen, dan kunt u daar contant betalen, pinnen of met creditcard betalen.

      Heeft dit antwoord u goed geholpen?
      Ja Nee
  • Mijn betaling via iDeal is mislukt, wat nu?
    • Kijk eerst of het geld wel is afgeschreven. Zo niet, dan kunt u een nieuwe bestelling plaatsen. Als het geld wel is afgeschreven en u binnen een uur geen orderbevestiging ontvangt (controleer ook uw spambox), neem dan contact op via onderstaand contactformulier.

      Heeft dit antwoord u goed geholpen?
      Ja Nee
  • Mijn betaling via Visa/MasterCard/PayPal wordt geweigerd, wat nu?
    • Waarschijnlijk heeft uw betaling de fraude-detectie niet doorstaan. We hebben vanwege uw privacyrecht geen inzicht in de precieze reden voor deze weigering. We raden u aan de bestelling opnieuw te plaatsen en een andere betaalmethode te kiezen. 

       

      Heeft dit antwoord u goed geholpen?
      Ja Nee
  • Waar vind ik mijn factuur?
    • De factuur kunt u vinden in de mail met verzendgegevens die u van ons heeft ontvangen.

      Heeft dit antwoord u goed geholpen?
      Ja Nee
  • Ik heb nog geen factuur van AfterPay ontvangen, hoe kan dit?
    • Zodra de bestelling is verzonden geven wij dit door aan AfterPay. Zij sturen u dan een factuur. Voor vragen over de factuur wendt u zich dus tot AfterPay.

      Heeft dit antwoord u goed geholpen?
      Ja Nee
  • Ik heb mijn factuur aan AfterPay betaald maar ontvang toch een herinnering. Hoe kan dit?
    • Afterpay is een externe partij die de betaling voor ons regelt. Wij hebben hier geen enkel inzicht in. Voor vragen over de betaling wendt u zich dus tot AfterPay.

      Heeft dit antwoord u goed geholpen?
      Ja Nee
  • Ik heb een deel van mijn bestelling geannuleerd maar nog geen terugbetaling ontvangen. Hoe kan dit?
    • De terugbetaling wordt in gang gezet op het moment dat de order wordt verzonden. Het bedrag wordt dan binnen vijf werkdagen aan u terugbetaald op het bij ons bekende bankrekeningnummer / PayPal-account. Als u uw aankoop per creditcard heeft voldaan, storneren wij dit bedrag op uw creditcard. De daadwerkelijke terugbetaling van uw aankoopbedrag, is ter verantwoording van de creditcardmaatschappij.

      Heeft dit antwoord u goed geholpen?
      Ja Nee
  • Hoeveel garantie zit er op mijn product?
    • De garantie varieert per product van 1 tot 3 jaar. Die krijgt u van ons, dus u hoeft zich niet extra te registeren bij de fabrikant. De garantietermijn gaat in op de factuurdatum. Alle voorwaarden vindt u hier.

      Heeft dit antwoord u goed geholpen?
      Ja Nee
  • Hoe kan ik een beroep doen op de garantie?
    • Via ons garantieformulier dient u uw aanvraag in. We nemen hierna binnen 1 werkdag contact met u op omtrent de afhandeling van uw garantieaanvraag.

      Heeft dit antwoord u goed geholpen?
      Ja Nee
  • Wat is mijn garantiebewijs?
    • De factuur is uw garantiebewijs, deze heeft u via mail van ons ontvangen. De garantietermijn gaat in op de factuurdatum.

      Heeft dit antwoord u goed geholpen?
      Ja Nee
  • Hoe lang duurt de garantieafhandeling?
    • Zodra we uw product hebben ontvangen krijgt u van ons een mail ter bevestiging. De reparatie kan tot vijf weken duren. Uiteraard doen we ons best om uw product zo snel mogelijk weer naar u te retourneren.

      Heeft dit antwoord u goed geholpen?
      Ja Nee
  • Hebben jullie een reparatiedienst?
    • Wij repareren machines niet zelf. Machines die bij ons zijn gekocht sturen wij ter garantie op naar de leverancier. Heeft u de machine niet bij ons gekocht, dan kunnen we helaas niets voor u betekenen.

      Heeft dit antwoord u goed geholpen?
      Ja Nee
  • Als ik het garantieformulier invul krijg ik een foutmelding. Wat nu?
    • Bent u er zeker van dat u het factuurnummer heeft ingevuld? Het factuurnummer is anders dan het ordernummer. U kunt het factuurnummer vinden op de factuur die u per mail van ontvangen hebt. Nog niet opgelost? Neem dan contact op via onderstaand contactformulier. 

      Heeft dit antwoord u goed geholpen?
      Ja Nee
  • Hoe moet ik retourneren?
    • Vul hiervoor ons online retourformulier in. Op het moment dat wij uw retouraanvraag bevestigen ontvangt u per mail een retourlabel voor gratis retournering. Als het product door ons is ontvangen en wij constateren dat het product niet gebruikt is, dan ontvangt u het aankoopbedrag retour.

      Heeft dit antwoord u goed geholpen?
      Ja Nee
  • Kan ik een product omruilen?
    • Ruilen is bij ons helaas niet mogelijk. U kunt uw retour aanvragen via het online retourformulier en het product daarna aan ons retourneren. U kunt (vervolgens) zelf het juiste product bestellen.

      Heeft dit antwoord u goed geholpen?
      Ja Nee
  • Er is een defect product geleverd, hoe wordt dit opgelost?
    • We raden u aan om eerst de handleiding (online) te bekijken. Misschien kunt u het probleem zelf oplossen. Lukt het u niet het product werkend te krijgen? Dien dan een retouraanvraag in via ons online retourformulier. We nemen binnen één werkdag contact met u op over de verdere afhandeling. 

      Heeft dit antwoord u goed geholpen?
      Ja Nee
  • Er is een verkeerd product geleverd, hoe wordt dit opgelost?
    • Ook wij maken af en toe een foutje, excuses! Meld uw retour aan via het online retourformulier en volg de verdere stappen. We streven ernaar het goede product dezelfde dag nog naar u te verzenden; mits deze op voorraad is natuurlijk.

      Heeft dit antwoord u goed geholpen?
      Ja Nee
  • Kan ik kosteloos retourneren?
    • Ja! Retourneren is voor u gratis. Op het moment dat wij uw retouraanvraag bevestigen ontvangt u per mail een retourlabel voor gratis retournering. 

      Heeft dit antwoord u goed geholpen?
      Ja Nee
  • Binnen welke termijn moet ik retourneren?
    • U kunt zich bij ons binnen een termijn van 100 dagen beroepen op uw herroepingsrecht, ongeacht of u op de website iets heeft besteld of in de showroom heeft gekocht. Dit geldt voor zowel consumenten als bedrijven. Let op, de producten dienen ongebruikt te zijn. 

      Heeft dit antwoord u goed geholpen?
      Ja Nee
  • Kan ik ook in de showroom retourneren?
    • Jazeker, dat kan. Als wij constateren dat het product niet gebruikt is, dan ontvangt u het aankoopbedrag retour.

      Heeft dit antwoord u goed geholpen?
      Ja Nee
  • Als ik het retourformulier invul krijg ik een foutmelding. Wat nu?
    • Bent u er zeker van dat u het factuurnummer heeft ingevuld? Het factuurnummer is anders dan het ordernummer. U kunt het factuurnummer vinden op de factuur die u per mail van ons ontvangen hebt. Nog niet opgelost? Neem dan contact op via onderstaand contactformulier.

      Heeft dit antwoord u goed geholpen?
      Ja Nee
  • Kan ik een deel van een set retourneren?
    • Dit gaat helaas niet. U kunt uw retour aanvragen via het online retourformulier en de set daarna aan ons retourneren. U kunt (vervolgens) zelf het juiste product bestellen.

      Heeft dit antwoord u goed geholpen?
      Ja Nee
  • Kan ik mijn bestelling nog (deels) annuleren?
    • Wanneer uw bestelling nog niet verzonden is, kan deze nog geannuleerd worden. Neem hiervoor contact op via het contactformulier. Als u een mail heeft gehad dat de bestelling al naar u onderweg is, kunnen we het pakket niet meer tegenhouden. Wij adviseren u dan de bestelling toch aan te nemen en via de website uw retour aan te vragen. Retourneren is bij ons gratis.

      Heeft dit antwoord u goed geholpen?
      Ja Nee
  • Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?
    • Wanneer uw bestelling nog niet verzonden is, kan deze nog gewijzigd worden. Neem hiervoor contact op via het contactformulier hieronder.

      Heeft dit antwoord u goed geholpen?
      Ja Nee
  • Wat zijn de openingstijden van de klantenservice?
    • De klantenservice is van maandag tot en met vrijdag geopend van 8.30 tot 20.00 uur. Op zaterdag van 9.00 tot 17.00. Ook op zondag zijn we open van 10.00 tot 18.30. 

      Heeft dit antwoord u goed geholpen?
      Ja Nee
  • Hoe kan ik met jullie in contact komen?
    • Hier onder kunt u het contactformulier invullen. U kunt ons ook bellen op 013 8894444. Op Whatsapp zijn we bereikbaar via 06 44443439. 

      Heeft dit antwoord u goed geholpen?
      Ja Nee
  • Wat zijn de bedrijfsgegevens van Gereedschapcentrum?
    • Adres:
      Gereedschapcentrum.nl
      Jellinghausstraat 37
      5048AZ Tilburg
      Nederland

      Handelsnaam: Gereedschapcentrum.nl
      Bedrijfsnaam: HBL Online B.V.
      Rechtsvorm: Besloten vennootschap
      BTW-nummer: NL855620201B01
      KvK-nummer: 64333434

      Heeft dit antwoord u goed geholpen?
      Ja Nee
  • Ik wil een klacht indienen. Hoe doe ik dat?
    • Wat jammer dat u niet tevreden bent. We wijzen u graag door naar het klachtenformulier en geven u binnen één werkdag reactie.

      Heeft dit antwoord u goed geholpen?
      Ja Nee
  • Mijn kortingscode werkt niet. Hoe kan dat?
    • Momenteel zijn er geen werkende kortingscodes of couponcodes actief. Dit scheelt voor u weer tijd en moeite bij het zoeken naar een bruikbare kortingscode. Wij werken met unieke, persoonlijke kortingscodes, wat wil zeggen dat het niet mogelijk is om gebruik te maken van een standaard kortingscode van kortingscode websites.

      Heeft dit antwoord u goed geholpen?
      Ja Nee
  • Welke vacatures hebben jullie vrij?
    • Wij zijn altijd op zoek naar enthousiaste, talentvolle collega’s! Check hier onze openstaande vacatures.

      Heeft dit antwoord u goed geholpen?
      Ja Nee
  • Hoe worden mijn gegevens opgeslagen?
    • Al uw persoonlijke gegevens worden bij ons opgeslagen in een beveiligde database. Op deze manier kan er niemand bij uw gegevens die er niets mee te maken heeft. Indien uw gegevens aan derden worden gegeven – lees hier waarom en wanneer wij dat doen – dan eisen wij dat deze derden net zo zorgvuldig met uw gegevens omgaan als wij en ze alleen gebruikt worden voor het doel waarvoor deze derden ze heeft gekregen. Wij verstrekken of verkopen uw gegevens nooit aan derden voor commerciële doeleinden.

      Heeft dit antwoord u goed geholpen?
      Ja Nee
  • Waar kan ik de algemene voorwaarden vinden?
    • De algemene voorwaarden van Gereedschapcentrum vindt u hier.

      Heeft dit antwoord u goed geholpen?
      Ja Nee
  • Wat is jullie cookiebeleid?
    • Het cookiebeleid van Gereedschapcentrum vindt u hier.

      Heeft dit antwoord u goed geholpen?
      Ja Nee
  • Doen jullie mee aan de (kortings)acties van fabrikanten?
    • Via deze pagina ziet u alle lopende acties. Staat de actie waar u naar zoekt er niet bij, dan doen wij hier helaas ook niet aan mee.

      Heeft dit antwoord u goed geholpen?
      Ja Nee
  • Ik wil mijn artikel dezelfde dag nog ontvangen. Kan dit?
    • Bestel en betaal doordeweeks vóór 12.00 uur en u ontvangt uw bestelling nog dezelfde dag. Uw bestelling wordt tussen 17.00 en 22.00 uur bezorgd door Red je Pakketje. Voor een meerprijs - €3,95 bij bestellingen vanaf €50 en €7,95 bij bestellingen tot €50 -kunt u gebruik maken van deze service. Deze service is natuurlijk enkel mogelijk bij voorraadartikelen. 

      Heeft dit antwoord u goed geholpen?
      Ja Nee
  • Hoe wordt mijn pakket verzonden?
    • Voor standaard zendingen maakt Gereedschapcentrum gebruik van de diensten van PostNL. Bij zendingen vanaf 31,5 kilo of stukgoederen met afwijkende vorm wordt er bezorgd door Transmission. Ook same-day-delivery is mogelijk, dit gaat via Red je Pakketje. Zodra uw bestelling wordt meegegeven aan de bezorgdienst ontvangt u via mail een Track & Trace code om het pakket te volgen.

      Heeft dit antwoord u goed geholpen?
      Ja Nee
  • Worden er verzendkosten in rekening gebracht?
    • PostNL verzendingen binnen Nederland (van 0 tot 31,5 kg) zijn gratis voor bestellingen vanaf €50. Voor bestellingen onder de €50 betaalt u €5,95 verzendkosten. Palletzendingen (vanaf 31,5 kilo) voor bestellingen vanaf €100 zijn gratis. Palletzendingen voor bestellingen onder de €100 kosten €29,95. Stukgoederen (producten die te groot zijn voor reguliere verzending via PostNL, maar niet op een pallet verzonden hoeven te worden), worden net als palletzendingen verzonden via TransMission. Dit kost €14,95.

      Heeft dit antwoord u goed geholpen?
      Ja Nee
  • Wat als ik op moment van bezorgen niet thuis ben?
    • Als u niet thuis bent probeert de bezorger het pakket eerst af te geven bij de buren. Lukt dit niet, dan laat de bezorger een niet-thuiskaart achter. Er volgt een tweede bezorgpoging. Mocht het onverhoopt wederom niet lukken, dan wordt uw pakketje naar het dichtstbijzijnde PostNL afhaalpunt gebracht. Op de tweede niet-thuiskaart staat precies waar uw pakket naartoe is gebracht. Het pakket blijft hier maximaal 14 dagen liggen, alvorens het pakketje naar ons toe wordt geretourneerd. Liever niet bij de buren laten leveren? Selecteer deze optie tijdens het bestelproces.

      Heeft dit antwoord u goed geholpen?
      Ja Nee
  • Kan ik mijn bestelling ophalen?
    • Dat kan zeker, wij hebben een showroom in Tilburg. U krijgt van ons bericht als uw bestelling voor u klaar ligt. U kunt ook zonder bestelling naar de showroom komen; we raden u dan aan eerst via onze website de voorraad te controleren zodat u niet mis grijpt. Voor meer informatie omtrent onze openingstijden en adresgegevens verwijzen wij u graag door naar onze showroompagina.

      Heeft dit antwoord u goed geholpen?
      Ja Nee
  • De Track & Trace staat op bezorgd, maar ik heb niets ontvangen. Wat nu?
    • Wij raden u aan eerst na vraag te doen bij (in)directe buren. Hebben zij niets aangenomen, dan vragen we u even geduld. Het komt soms namelijk voor dat een pakket per abuis als 'bezorgd' wordt weergegeven. Als het probleem na twee dagen niet is opgelost; wendt u zich dan tot ons.

      Heeft dit antwoord u goed geholpen?
      Ja Nee
  • Kan ik op een afhaalpunt laten bezorgen?
    • Dit is helaas (nog) niet mogelijk. Wij raden u af om het adres van een afhaalpunt in te geven als afleveradres.

      Heeft dit antwoord u goed geholpen?
      Ja Nee
  • Kan ik kiezen op welke dag mijn bestelling bezorgd wordt?
    • Dat kan zeker, u kunt dit aangeven in de winkelwagen tijdens het bestelproces. Houdt u er rekening mee dat een bestelling altijd vertraging op kan lopen bij de bezorgdienst.

      Heeft dit antwoord u goed geholpen?
      Ja Nee
  • Kan ik een boodschap voor de bezorger achter laten?
    • Wij werken met externe bedrijven voor de bezorging. Daarom is het niet mogelijk een boodschap achter te laten of door te geven.

      Heeft dit antwoord u goed geholpen?
      Ja Nee
  • Hoe kan ik een offerte aanvragen?
    • Ga op de website naar het gewenste product en klik op 'offerte aanvragen'. Het product wordt dan toegevoegd aan uw offerte. Om meer producten toe te voegen herhaalt u de voorgaande stap. Wanneer u met drie of meer producten boven een bedrag van €700,- (excl. BTW) uitkomt, kunt u een offerte aanvragen. Wij streven ernaar dezelfde werkdag nog een offerte naar u te mailen met de hierbij behorende korting.

      Heeft dit antwoord u goed geholpen?
      Ja Nee
  • Hoeveel korting kan ik krijgen?
    • De hoogte van de korting is geheel afhankelijk van de producten die in uw offerte staan. Wij kunnen hier op voorhand geen uitspraken of beloftes over doen.

      Heeft dit antwoord u goed geholpen?
      Ja Nee
  • Kunnen jullie advies geven over welk gereedschap ik nodig heb voor mijn klus?
    • Dat kunnen wij zeker. Vul het contactformulier zo volledig mogelijk in en we nemen contact met u op.

      Heeft dit antwoord u goed geholpen?
      Ja Nee
  • Verkopen jullie ook onderdelen?
    • De onderdelen die we verkopen staan op onze website. Staat het onderdeel dat u zoekt er niet bij? Dan kunnen wij dit ook niet leveren.

      Heeft dit antwoord u goed geholpen?
      Ja Nee
Stuur een e-mail naar onze klantenservice We proberen uw vraag zo snel mogelijk te beantwoorden. (Velden met * zijn verplicht.)